vrijdag 27 februari 2015

Get to know me better

Ik zag deze tag al een paar keer langskomen op andere blogs,
en aangezien ik net begonnen ben met bloggen leek het me een goede gelegenheid om deze tag te doen.
Ik vind het leuk om tags te doen en ik hoop jullie om ze te lezen.
dus hierbij, een hele reeks aan vragen over mij.


Afbeeldingsresultaat voor get to know me tag

Geboortejaar
2002

Hoelang ben je?
Uhm, deze weet ik niet precies.
Ik weet wel dat ik groter ben dan mijn oma.

Waar dacht je vanochtend aan toen je wakker werd?
Dat ik al vakantie heb, en mijn vrienden nog naar school moeten.

Waar ben je op dit moment?
In mijn bed, met de laptop van mijn broer onder een warm dekentje.
(1:03 uur  oepsie..)

Single/relatie?
Single

Beschrijf jezelf kort maar krachtig.
druk

Girl crush?
Miley Cyrus!
De meningen zijn erg verdeeld, maar ik vind het geweldig hoe ze zich zelf is geworden.
Je ziet nu echt dat ze geniet van het leven.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Nou een paar uur geleden is mijn mobiel doodgegaan, dus ik zou heel graag een nieuwe willen!
(btw, ik moet dit hele weekend zonder telefoon doen)

Wat is je doel van het leven?
Euhm, dit is een moeilijke.
Ik ben nog maar twaalf, dus om nu al te weten wat ik met de rest van mijn leven
 wil doen is denk ik niet gezond. Ik kijk wel wat er op me af komt.

Waar ben je bang voor?
Nou eigenlijk alle insecten die er zijn.

Heb je een rijbewijs?
Was het maar zo..

Nagellak of lipstick?
Oej! Ik hou heel erg van nagellak, maar lippen vallen meer op dan nagels.
dus ik ga voor lipstick.

Wat ik je favoriete seizoen van het jaar?
Ik heb er 2.
Lente en zomer. In de lente zie je zo mooi dat het saaie grijze weer verandert naar de blauwe lucht, 
en de blaadjes worden weer groen, en de bloemen gaan groeien.
En in de zomer heb je vakantie, je kan korte broekjes aan, en ik ben dan jarig!

Wil je ooit trouwen?
Ik wil wel trouwen ja!

Ben je een health-freak?
Dat ligt eraan in welke stemming ik ben.
Ik loop wel hard, en ik hou van healthy food!

Wat voor kleur/lengte haar heb je?
Blond, best wel lang.

Dit was dan de tag!
Het waren nog meer vragen, maar die bewaar ik voor de volgende keer.

Liefs,  Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie posten